Info
Mengenai Kami
MyGovEvent
MyGovEvent merupakan satu platform pengurusan acara yang dibangunkan untuk kegunaan semua Agensi Kerajaan. Ianya mempunyai pelbagai ciri yang bertujuan memudahkan penganjuran acara di agensi. Ciri-ciri itu termasuklah pendaftaran acara, pendaftaran peserta, slip kehadiran dan muat turun bahan pembentangan.
Sertai Kami SekarangVisi
- Merealisasikan Inisiatif Kerajaan Digital Ke Arah Negara Pintar
- Mempertingkatkan Projek Pengurusan untuk Menghasilkan Output yang Lebih Baik dan Berkesan
- Memotivasikan Semua Agensi Kerajaan dan Memperkasakan Pengurusan Acara di Malaysia
- Meningkatkan Penyampaian Perkhidmatan dengan Mengutamakan Rakyat
Misi
- Menyediakan Kemudahan Pengurusan Acara di Agensi Kerajaan di dalam Memberi Perkhidmatan kepada Rakyat
- Menggalakkan Pembudayaan Teknologi Digital di dalam Pengurusan Kerja Harian
- Meningkatkan Kualiti Perkhidmatan dan Kecekapan Penjawat Awam