Info

Mengenai Kami


myevent-img

MyGovEvent

MyGovEvent merupakan satu platform pengurusan acara yang dibangunkan untuk kegunaan semua Agensi Kerajaan. Ianya mempunyai pelbagai ciri yang bertujuan memudahkan penganjuran acara di agensi. Ciri-ciri itu termasuklah pendaftaran acara, pendaftaran peserta, slip kehadiran dan muat turun bahan pembentangan.

Sertai Kami Sekarang

Visi


  • Merealisasikan Inisiatif Kerajaan Digital Ke Arah Negara Pintar
  • Mempertingkatkan Projek Pengurusan untuk Menghasilkan Output yang Lebih Baik dan Berkesan
  • Memotivasikan Semua Agensi Kerajaan dan Memperkasakan Pengurusan Acara di Malaysia
  • Meningkatkan Penyampaian Perkhidmatan dengan Mengutamakan Rakyat

Misi


  • Menyediakan Kemudahan Pengurusan Acara di Agensi Kerajaan di dalam Memberi Perkhidmatan kepada Rakyat
  • Menggalakkan Pembudayaan Teknologi Digital di dalam Pengurusan Kerja Harian
  • Meningkatkan Kualiti Perkhidmatan dan Kecekapan Penjawat Awam